De praktijk van LinkedIn in de B2B-marketingmix

Vergroten van engagement en bereik en hoe je een brand ambassador wordt

Carolien Vader, contentstrateeg en bladenmaker, eigenaar van Bladendokter en The Big Story, keert tijdens deze bijeenkomst de mogelijkheden van LinkedIn in de B2B-marketingmix binnenstebuiten.

Aan de hand van de analyse van veel voorbeelden uit de uitgeefpraktijk krijgen de deelnemers een dieper strategisch en tactisch inzicht in de werking van LinkedIn in contentmarketing. Ook is er aandacht voor het fenomeen ‘brand ambassador’, een theorie dat ook medewerkers via hun persoonlijke LinkedIn-accounts kunnen bijdragen aan B2B-doelstellingen. Na deze bijeenkomst weet je alles over:

  • features, groepen, adverteren;
  • het verhogen van engagement en bereik;
  • de rol van content binnen LinkedIn;
  • het inzetten van medewerkers als brand ambassadors voor vergroten van online merkbeleving, thought leadership en impact;
  • het interpreteren van gebruikersgedrag aan de hand van het LinkedIn-dashboard en data-analyse.

Spreker

  • Carolien Vader

    Carolien Vader

    Eigenaar
    Bladendokter & The Big Story

Programma

  • - Ontvangst en deelnemersregistratie

  • - Features, groepen, adverteren, verhogen van engagement en bereik; het belang van content

  • - Pauze

  • - Hoe word je een goede brand ambassador? LinkedIn-richtlijnen en gedragsregels

  • - Data-analyse

  • - Napraten met een hapje en een drankje